جامعه روحانیت امامیه هرات

جامعه روحانیت امامیه هرات

همزمان با پایان اشغال افغانستان توسط اتحاد جماهیر شوروی و آغاز تحولات جدید که زمینه بازگشت مهاجرین را نیز به همراه داشت به همت جمعی از طلاب جوان حوزه غرب کشور، گام‌های اولیه در راستای تحقق وحدت و یکپارچگی طلاب و فضلای خطه علم پرور هرات برداشته شد و طی برگزاری جلسات مقدماتی و همراهی علمای بزرگوار و پیشکسوت، سرانجام در سال 1370 خورشیدی همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تشکل حوزوی”جامعه روحانیت امامیة هرات” در شهر مشهد تأسیس گردید.

هدف طرح سرمایه گذاری اتباع، خدمت موثر به مهاجرین است

اندازه فونت :
2024/01/30

حسین شرافتی؛ مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی در جلسه اهم اندیشی با مسئولان موسسات، تشکل ها و رسانه های مهاجرین خارجی بیان کرد:

سازمان ملی مهاجرت با اجرای طرح مدیریت منابع و سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی در زنجیره تولید در صدد ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به جامعه اتباع و مهاجرین خارجی است.

این طرح در استان خراسان رضوی به عنوان یک استان پیشگام در حال اجراست و با استقبال مواجه شده است. با مشارکت در این طرح، اتباع و مهاجرین خارجی می توانند از مزایای آن همچون بیمه، اقامت و تردد بهره ببرند.

اتباع و مهاجرین خارجی ظرفیت های متعددی در حوزه های مختلفی همچون نخبگان، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان دارد که بایستی این ظرفیت با کار رسانه ای مناسب به جامعه جهانی معرفی شود.

در این دیدار رییس جامعه روحانیت امامیه هرات بر اطلاع رسانی صحیح و شفاف نسبت به طرح ها و تصمیمات در خصوص مهاجرین تاکید کرد. ایشان ضمن تشکر از خدمات سخاوتمندانه جمهوری اسلامی بر برخورد اسلامی و انسانی با مهاجرین برای حفظ و تحکیم اعتقادات تصریح نمود.

سوال خود را مطرح کنید :


همایش وحدت اسلامی در پرتو عقلانیت و مهرورزیهمایش عمامه های خونین