جامعه روحانیت امامیه هرات

جامعه روحانیت امامیه هرات

همزمان با پایان اشغال افغانستان توسط اتحاد جماهیر شوروی و آغاز تحولات جدید که زمینه بازگشت مهاجرین را نیز به همراه داشت به همت جمعی از طلاب جوان حوزه غرب کشور، گام‌های اولیه در راستای تحقق وحدت و یکپارچگی طلاب و فضلای خطه علم پرور هرات برداشته شد و طی برگزاری جلسات مقدماتی و همراهی علمای بزرگوار و پیشکسوت، سرانجام در سال 1370 خورشیدی همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تشکل حوزوی”جامعه روحانیت امامیة هرات” در شهر مشهد تأسیس گردید.

دیدار ریاست محترم جامعة المصطفی از غرفه تولیدات علمی و پژوهشی جامعه روحانیت امامیه هرات

اندازه فونت :
2022/12/19

دیدار ریاست محترم جامعه المصطفی العالمیه جناب دکتر “عباسی” از غرفه تولیدات علمی و پژوهشی جامعه روحانیت امامیه هرات و مدرسه علمیه امام هادی علیه السلام در مجتمع امام خمینی قم.

در این دیدار جناب دکتر “حسن زاده” مسئول نمایندگی “جامعه روحانیت امامیه هرات” توضیحاتی در مورد فعالیت های جامعه روحانیت هرات و مدرسه علمیه امام هادی علیه السلام ارائه کردند.

قابل ذکر است به مناسبت هفته پژوهش نمایشگاهی از فعالیت های مدارس پیوسته جامعه المصطفی العالمیه در قم برگزار شده است که غرفه‌ ای به مدرسه علمیه امام هادی علیه السلام و “جامعه روحانیت امامیه هرات” اختصاص پیدا کرده است.

سوال خود را مطرح کنید :


همایش وحدت اسلامی در پرتو عقلانیت و مهرورزیهمایش عمامه های خونین