جامعه روحانیت امامیه هرات

جامعه روحانیت امامیه هرات

همزمان با پایان اشغال افغانستان توسط اتحاد جماهیر شوروی و آغاز تحولات جدید که زمینه بازگشت مهاجرین را نیز به همراه داشت به همت جمعی از طلاب جوان حوزه غرب کشور، گام‌های اولیه در راستای تحقق وحدت و یکپارچگی طلاب و فضلای خطه علم پرور هرات برداشته شد و طی برگزاری جلسات مقدماتی و همراهی علمای بزرگوار و پیشکسوت، سرانجام در سال 1370 خورشیدی همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام تشکل حوزوی”جامعه روحانیت امامیة هرات” در شهر مشهد تأسیس گردید.

حضور ریاست جامعه روحانیت در موسسه خیریه حضرت سید الشهدا ع

اندازه فونت :
2024/04/20

در تاریخ ۲۹  حمل/فروردین ریاست جامعه روحانیت امامیه هرات با حضور در دفتر موسسه خیریه حضرت سید الشهدا علیه السلام در هرات در جریان فعالیت های این موسسه قرار گرفت.

ابتدا حاج آقای گوهری گزارشی از فعالیت های این موسسه در هرات ارائه نمود.

وی به تحت پوشش بودن هفتصد و پنجاه خانواده که بطور مستمر از این موسسه کمک های نقدی، غذای، درمانی و آموزشی دریافت می کنند اشاره کرد.

ایشان تأسیس مدارس آموزش و پرورش، پرورشگاه (یتیم خانه)، بیمارستان بزرگ و معیاری و مجتمع مسکونی را از دیگر فعالیت های موسسه خیریه حضرت سید الشهدا دانست.

دکتر وحیدی با تقدیر از فعالیت ها و خدمات بزرگ موسسه خیریه حضرت سید الشهدا موسسات خیریه را افتخار برای این خطه دانسته و بر کار سازمانی و تشکیلاتی در عرصه توانمند سازی تاکید کرد.

رییس جامعه روحانیت امامیه هرات سپس از مجتمع مسکونی خاتم الانبیاء ص، بیمارستان بزرگ و یتیم خانه اقای اطمینان بازدید نمود که همراه با توضیحات مسئولین بود.

سوال خود را مطرح کنید :


همایش وحدت اسلامی در پرتو عقلانیت و مهرورزیهمایش عمامه های خونین